Nieodpłatna pomoc prawna
Bezpłatna porada prawna on-line prowadzona przez Fundację Tugatus Pro Bono
Co obejmuje Nieodpłatna Pomoc Prawna
Biuletyn Informacji Publicznej NPP
Udzielanie nieodpłatnej pomocy prawnej i świadczenie nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego odbywa się stacjonarnie w punktach.
Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej w Ostrołęce w budynku administracyjno-biurowym przy ul. A. E. Fieldorfa „Nila” 15 pokój 8 czynne są od poniedziałku do piątku.
poniedziałek od godz. 730 do 1130 porad udziela adwokat
wtorek od godz. 730 do 1130 porad udziela radca prawny
środa od godz. 730 do 1130 porad udziela adwokat
czwartek od godz. 730 do 1130 porad udziela radca prawny
piątek od godz. 730 do 1130 porad udziela radca prawny/adwokat
poniedziałek od godz. 1230 do 1630 porad udziela adwokat
wtorek od godz. 730 do 1130 porad udziela radca prawny
środa od godz. 730 do 1130 porad udziela radca prawny
czwartek od godz. 730 do 1130 porad udziela adwokat
piątek od godz. 730 do 1130 porad udziela adwokat/radca prawny
Punkt nieodpłatnej pomocy prawnej w Goworowie w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej przy ul. Ks. Dulczewskiego 1A czynny od poniedziałku do piątku.
poniedziałek – środa od godziny 1000 -1400 adwokat z FUNDACJI TOGATUS PRO BONO z siedzibą w Olsztynie
czwartek-piątek od godziny 1000 - 1400 radca prawny FUNDACJI TOGATUS PRO BONO z siedzibą w Olsztynie
Punkt nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego w Myszyńcu w Centrum Usług Społecznych przy Placu Wolności 61 czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 1000-1400.
Porad obywatelskich udziela doradca obywatelski.
W przypadku obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego, stanu epidemii albo wprowadzenia stanu nadzwyczajnego udzielanie nieodpłatnej pomocy prawnej lub świadczenie nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego może odbywać się za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość oraz poza lokalem punktu.
ZAPISY NA PORADY PRAWNE I PORADY OBYWATELSKIE
tel.: 731 407 207
Zapisy na nieodpłatne porady w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Ostrołęce tj.:
poniedziałek, środa, czwartek w godzinach 8.00-16.00
wtorek w godzinach 8.00-17.30
piątek w godzinach 8.00-14.30
zapisy elektroniczne – pisząc na podany przez powiat adres e-mail lub zapisując się przy pomocy formularza dostępnego na stronie https://zapisy-np.ms.gov.pl
Istnieje możliwość anonimowego i dobrowolnego przekazania opinii o otrzymanej nieodpłatnej pomocy prawnej lub poradzie obywatelskiej. Ankietę można wypełnić w miejscu świadczenia pomocy lub przesłać na adres .
Osoby ze szczególnymi potrzebami, o których mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2022 r. poz. 2240), mogą przekazać opinię o udzielonej pomocy również:
- telefonicznie pod nr tel. 731 407 207. Osoba odbierająca opinię o udzielonej pomocy w formie telefonicznej przedstawia osobie uprawnionej treść pytań zawartych w ankiecie i możliwych do zaznaczenia odpowiedzi, a także zaznacza wybrane przez osobę uprawnioną odpowiedzi.
W ankiecie należy koniecznie:
- uzupełnić datę porady,
- wpisać imię i nazwisko osoby, która udzieliła nieodpłatnej pomocy prawnej lub świadczyła nieodpłatne poradnictwo obywatelskie.
Karta pomocy część B-1 opinia.docx (25,08KB)