"Policjant, który mi pomógł" - zgłoszenia do konkursu
Biuro Prewencji Komendy Głównej Policji organizuje ogólnopolski konkurs "Policjant, który mi pomógł". Głównym celem konkursu jest w szczególności promocja postaw i umiejętności policjantów osobiście zaangażowanych w pomoc osobom krzywdzonym, a także wyróżnienie funkcjonariuszy, którzy charakteryzują się wyjątkowym profesjonalizmem, empatyczną postawą i umiejętnościami w obszarze indywidualnej pomocy osobom krzywdzonym.
Konkurs jest swego rodzaju narzędziem oceny działań Policji, zaś sama nominacja konkretnego policjanta jest szczególnym wyróżnieniem świadczącym o aprobacie inicjatyw na rzecz bezpieczeństwa osób.
Zgodnie z regulaminem konkursu, zgłoszenia policjanta do konkursu może dokonać osoba indywidualna, instytucja lub organizacja. Regulamin i formularz zgłoszeniowy znajdują się w załączniku oraz na stronie www.policja.pl.
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 27 czerwca 2021 roku. Formularz zgłoszeniowy można przesłać na adres poczty elektronicznej: .
KWP RADOM WYDZIAŁ PREWENCJI - 2021.05.31 KONKURS POLICJANT, KTÓRY MI POMÓGŁ (FORMULARZ ZGŁOSZENIA) (1).pdf (1,36MB)
KWP RADOM WYDZIAŁ PREWENCJI - 2021.05.31 KONKURS POLICJANT, KTÓRY MI POMÓGŁ (REGULAMIN).pdf (2,25MB)