Wydział Organizacji i Nadzoru
Dyrektor - Bogdan Piątkowski
1. Do zadań Wydziału Organizacji i Nadzoru – „ON” – należy prowadzenie spraw z zakresu organizacji i nadzoru Starostwa oraz planowania pracy, a w szczególności:
1) w zakresie nadzoru:
a) prowadzenie ksiąg inwentarzowych mienia Starostwa,
b) obsługa sekretariatu Starosty i Wicestarosty – w szczególności zaś:
- prowadzenie całości spraw związanych z wykonywaniem przez Starostę funkcji reprezentacyjnych,
- organizowanie przyjęć interesantów oraz osób zgłaszających się w sprawach skarg i wniosków do Starosty i Wicestarosty,
- prowadzenie dziennika korespondencji wpływającej, jej rozdział i przekazywanie według dekretacji,
- prowadzenie kalendarza elektronicznego Starosty i Wicestarosty.
c) przyjmowanie zgłoszeń o znalezieniu rzeczy zagubionych, przechowywanie tych rzeczy oraz poszukiwanie osób uprawnionych do ich odbioru,
2) w zakresie administracyjno-technicznym i gospodarczym:
a) gospodarka zasobami lokalowymi Starostwa,
b) utrzymanie porządku i czystości posesji, pomieszczeń biurowych, sanitarnych i innych,
c) prowadzenie spraw związanych z dostawą, konserwacją i naprawami mediów, sprzętu przeciwpożarowego,
d) zaopatrzenie w materiały biurowe, eksploatacyjne oraz sprzęt,
e) zapewnianie łączności telekomunikacyjnej,
f) obsługa transportowa oraz rozliczenia eksploatacji pojazdów samochodowych,
g) nadzór nad archiwum zakładowym,
h) realizacja zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej,
i) rejestrowanie w systemie EZD korespondencji wpływającej do Starostwa,
j) prowadzenie „Rejestru korespondencji wychodzącej”,
k) ewidencja i ekspedycja przesyłek pocztowych,
l) gospodarowanie środkami rzeczowymi, zakup inwentarza biurowego i jego znakowanie,
m) gospodarowanie odzieżą ochronną i roboczą,
n) zamawianie i zabezpieczanie pieczęci urzędowych,
o) przygotowywanie sal konferencyjnych do obrad i posiedzeń organów Powiatu,
p) flagowanie budynków administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
q) zabezpieczanie i ochrona mienia Starostwa,
r) zabezpieczanie informacji wizualnej dla interesantów,
s) zapewnianie niezbędnych materiałów informacyjnych (tablice, plakaty) dla punktów nieodpłatnej pomocy prawnej.
3) wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa.
2. Szczegółowa struktura Wydziału:
1) dyrektor Wydziału,
2) wieloosobowe stanowisko ds. organizacyjnych,
3) stanowisko ds. obsługi sekretariatu Starosty i Wicestarosty,
4) wieloosobowe stanowisko ds. kancelaryjnych,
5) wieloosobowe stanowisko ds. administracyjno-gospodarczych,
6) wieloosobowe stanowisko – pomoc administracyjna,
7) kierowcy,
8) sprzątaczki,
9) konserwatorzy.